Er ontbreken een of meerdere artikelen in mijn bestelling, waarom?
Ontbreken er een of meerdere artikelen in het bezorgde pakket? 👀
Wat je als eerste moet doen: controleer de juistheid van je bestelling.
Ga naar bestelling volgen, klik op de betreffende bestelling en controleer of het artikel er inderdaad bij staat.
Eerste mogelijkheid: Bij het ontbrekende artikel staat “in behandeling”
Als het artikel in behandeling is, neem dan contact op met een van onze klantadviseurs.
Tweede mogelijkheid: bij het ontbrekende artikel staat 'geannuleerd' of 'niet op voorraad' 😞
Het spijt ons, dit betekent dat het artikel niet op voorraad is. Als dat het geval is, hebben we je daar natuurlijk geen kosten voor in rekening gebracht.
Laatste mogelijkheid: Het/de ontbrekende artikel(en) staat/staan vermeld bij de bestelling en hebben de status 'verzonden' en 'gefactureerd', maar het/de artikel(en) ontbreekt/ontbreken in je ontvangen pakket.
We nodigen je uit om binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling contact op te nemen met onze klantenservice om het (de) niet ontvangen artikel(en) te melden.
Ga hiervoor naar de pagina 👉 Contact met ons opnemen
Je kunt ons ook hier contacteren