Online hulp

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

We zijn net als jij! Als we bestellen, weten we graag waar we aan toe zijn. đź‘€

Je bestelling volgen via de website:
1/ Ga naar de pagina 👉 Mijn account en, als je dat nog niet hebt gedaan, log in met je e-mailadres en wachtwoord.
2/ Klik op ”Mijn bestellingen”, in de rubriek "Volgen bestelling".


3/ Dit geeft je toegang tot de status van uw bestelling (wordt voorbereid, verzonden) en hier kun je ook klikken op "Mijn pakket volgen".
Zodra het pakket ons magazijn verlaat, wordt er een track&trace-link geactiveerd in de rubriek “Volgen bestelling”. Klik gewoonweg op het pictogram "Mijn pakket volgen".
Je wordt doorgestuurd naar de website van onze partner (Bpost of post.nl) die verantwoordelijk is voor de bezorging van het pakket. Hier krijg je meer informatie over de bezorgstatus van je pakket.

 

 

Op de La Redoute-app:
1/ Ga naar de pagina “Mijn account” en, als je dat nog niet hebt gedaan, log in met je e-mailadres en wachtwoord.
2/ Selecteer het bestelnummer dat je wilt volgen.
3/ Klik op 'Mijn pakket volgen' als je informatie wilt hebben over het volgen van de bezorging.

 

 

đź’ˇ Goed om te weten:
Je kunt de app van PostNL of van Dynalogic downloaden om leveringsmeldingen te ontvangen.

 

Heeft u het antwoord gevonden op uw vraag ?
Ja
Neen
We vinden het jammer…
Hoe kunnen we ons antwoord verbeteren? Help ons door een reactie achter te laten. U ontvangt geen antwoord, maar het is erg nuttig voor ons!

Je kunt ons ook hier contacteren

Bedankt voor uw feedback
Uw bericht is verzonden Bedankt voor uw feedback

Wilt u contact met ons opnemen? Wij staan tot uw beschikking ! Klik hier