Online hulp

Hoe kan ik mijn gepersonaliseerde aanbiedingen terugvinden?

Wil je niks mislopen? Je hebt gelijk! 🔔

Om nooit meer goede deals mis te lopen, raden we je aan in te loggen op je klantaccount om je gepersonaliseerde aanbiedingen te vinden.
 

  • Als je in aanmerking komt voor een speciale aanbieding, wordt er aan de bovenkant van de pagina van de website of op de La Redoute-app een banner weergegeven met de code die je in je winkelmandje moet activeren.
  • Als er niets verschijnt, zijn er geen lopende aanbiedingen.
  • Als je via e-mail en/of sms een promotiecode hebt ontvangen en deze werkt niet, neem dan contact met ons op.

     

 

💡 Goed om te weten:
Je kunt je ook aanmelden voor onze nieuwsbrief en/of sms-berichten om als eerste op de hoogte te worden gesteld van de beste actuele aanbiedingen!
Op deze pagina staan alle lopende aanbiedingen.

Heeft u het antwoord gevonden op uw vraag ?
Ja
Neen
We vinden het jammer…
Hoe kunnen we ons antwoord verbeteren? Help ons door een reactie achter te laten. U ontvangt geen antwoord, maar het is erg nuttig voor ons!

Je kunt ons ook hier contacteren

Bedankt voor uw feedback
Uw bericht is verzonden Bedankt voor uw feedback

Wilt u contact met ons opnemen? Wij staan tot uw beschikking ! Klik hier