Online hulp

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat moet ik doen?

Twijfel je over de inhoud of de bevestiging van je bestelling? 🤔

Zodra de betaling van je bestelling is gedaan en deze is bevestigd, sturen wij je een bevestigingsmail met het nummer van de bestelling en het overzicht van je winkelmandje.

Als je de bevestigingsmail niet ontvangt, volg dan deze stappen:

1/ Kijk of de e-mail niet in je spam- of junkmail staat

2/Controleer of het e-mailadres dat is ingevoerd in je contactgegevens correct is gespeld

3/ Kijk op de pagina 👉 Bestelling volgen om te controleren of je recente aankoop correct wordt weergegeven.

Mocht de bevestigingsmail niet te vinden zijn, dan kun jecontact opnemen met onze 👉 klantenservice zodat wij samen met jou de status van de bestelling kunnen controleren.

Heeft u het antwoord gevonden op uw vraag ?
Ja
Neen
We vinden het jammer…
Hoe kunnen we ons antwoord verbeteren? Help ons door een reactie achter te laten. U ontvangt geen antwoord, maar het is erg nuttig voor ons!

Je kunt ons ook hier contacteren

Bedankt voor uw feedback
Uw bericht is verzonden Bedankt voor uw feedback

Wilt u contact met ons opnemen? Wij staan tot uw beschikking ! Klik hier