Online hulp

Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Is je pakket of een van de producten beschadigd? Reken op ons om hier een oplossing op te vinden! 💪

1/ Probeer binnen 48 uur na ontvangst verschillende foto's van het artikel en de verpakking te sturen.
2/ Als het item een meubelstuk is dat je zelf moet monteren, nodigen we je ook uit om ons een foto van het montageplan te sturen met een cirkel om de beschadigde onderdeelnummers.
Het montageplan is beschikbaar op het productblad door op "detail" te klikken

Ga naar de pagina 👉 Contact met ons opnemen om contact op te nemen met een van onze klantadviseurs die al het mogelijke zal doen om je verder te helpen.

Heeft u het antwoord gevonden op uw vraag ?
Ja
Neen
We vinden het jammer…
Hoe kunnen we ons antwoord verbeteren? Help ons door een reactie achter te laten. U ontvangt geen antwoord, maar het is erg nuttig voor ons!

Je kunt ons ook hier contacteren

Bedankt voor uw feedback
Uw bericht is verzonden Bedankt voor uw feedback

Wilt u contact met ons opnemen? Wij staan tot uw beschikking ! Klik hier