Online hulp

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

We zouden je graag als nieuwe klant willen verwelkomen 👋

Om een bestelling te plaatsen, moet je een 👉  account aanmaken op onze website.
Zo kun je vervolgens je bestelling volgen via de rubriek bestelling volgen in je account.
Je hoeft je niet aan te melden voor onze nieuwsbrieven of sms-berichten. Je ontvangt dan alleen de e-mails die nodig zijn om je bestellingen te volgen.
Voor meer informatie over de verwerking van je persoonsgegevens, nodigen we je uit deze pagina te raadplegen.

Als je problemen ondervindt bij het aanmaken van je account, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice, die je bij deze stap kan helpen.

 

Heeft u het antwoord gevonden op uw vraag ?
Ja
Neen
We vinden het jammer…
Hoe kunnen we ons antwoord verbeteren? Help ons door een reactie achter te laten. U ontvangt geen antwoord, maar het is erg nuttig voor ons!

Je kunt ons ook hier contacteren

Bedankt voor uw feedback
Uw bericht is verzonden Bedankt voor uw feedback

Wilt u contact met ons opnemen? Wij staan tot uw beschikking ! Klik hier